עורך דין פלילי

עורך דין פלילי הינו עורך דין שמתמחה בדין הפלילי, עורך דין זה מלווה מואשמים בביצוע עבירות פליליות בחקירות משטרה ובדיונים שנערכים בבתי המשפט. במידה שמואשמים בביצוע עבירה פלילית חשוב מאוד לקבל שירות של עורך דין פלילי כבר בשלבים הראשונים של ההליך המשפטי. בנוסף, רצוי לפנות אל משרד עורך דין פלילי שנמצא בעיר המגורים כך שיהיה נוח וקל להגיע לפגישות. אם למשל מתגוררים ברמת גן רצוי לפנות אל עורך דין פלילי ברמת גן.

 

עורך דין פלילי – הכנה לקראת החקירה והמשפט

מואשמים בביצוע עבירות פליליות יכולים להגיע אל חקירות או אל בית המשפט ולהציג את טענותיהם ללא עורך דין פלילי, אך חשוב לדעת כי כל מילה שנאמרת על ידי המואשמים עשויה להשפיע על הדיונים שמתקיימים בהמשך ולכן חשוב להתכונן אל החקירות והדיונים. עורך דין פלילי יוכל להכין את המואשם לקראת החקירות והדיונים ועל ידי כך להשפיע על התהליך לטובת המואשם. במקרה שהמואשם טוען כי הוא לא ביצע את העבירות המיוחסות לו חשוב שהטיעונים שלו יהיו מנוסחים היטב, כך שהם ישכנעו את השופט. עורך דין פלילי מקצועי יוכל לנסח את הטענות בצורה משכנעת ולהביא לביטול האשמות.

 

החשיבות הרבה של קבלת ייצוג משפטי מעורך דין פלילי

סביר להניח שהשופט ניהל דיונים בנושאים דומים למקרה בו המואשם הואשם, כאשר עורך דין פלילי מיומן יוכל להציג בפני השופט את הטענות המדויקות והמתאימות ביותר לסוג העבירה והמקרה. טיעונים מדויקים ומשכנעים יוכלו להגדיל את הסיכוי לכך שהמואשם ייצא מהמשפט ללא הרשעה ועונש.

 

עורך דין פלילי – סיוע לאורך כל ההליך המשפטי

 

עורך דין פלילי שליווה וסייע למגוון מואשמים בהתנהלות מול המשטרה והשופטים בבתי המשפט יוכל לספק למואשם את הכלים הנחוצים להתנהלות נכונה ומחושבת, כך שהוא ידע באילו מילים להשתמש ואיך להתנהג מהרגעים הראשונים של החקירה וכן בהמשך ההליך המשפטי. עצם ההימצאות של עורך הדין לאורך החקירה עשויה להרגיע את המואשם ולמנוע ממנו לנהוג בדרכים שעלולות לפגוע בו בהמשך ונובעות מהחשש וחוסר הוודאות בנוגע לעתיד.

 

 

אהבתם? שתפו ...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
דילוג לתוכן